სადამრიგებლო პროგრამა



სსიპ ქალაქ თბილისის
#108 საჯარო სკოლა




7 კლასის სადამრიგებლო პროგრამა


პედაგოგი: ნანა ვეშაპიძე

       
2017-2018 სასწ..

1.      მოსწავლეთა სია
2.      კლასის დახასიათება
3.      2017-2018 წლის ძირითადი მიმართულებები
4.      საორგანიზაციო საკითხები
5.      კლასის საათის თემატიკა
6.      წლის მანძილზე განსახორციელებელი აქტივობები
7.      მშობელთა რებები



1. კლასის სია.


#
მოსწავლეთა სია
მშობლის სახელი და გვარი
მისამართი       
1
აბრამიანი ნათია
10601072168
იზა სააკიანი
592059902
2
აბუთიძე ლუკა
01501110000
თეონა დვალი
555930096

2
ადუაშვილი მანანა
01811103701
ნათია ადუაშვილო
595070377
4
ბაგაშვილი გიორგი
01311110821
ქეთი ბაგაშვილი
557731023
5
ამაღლობელი სანდრო
01711108107
ინგა ამაღლობელი
577261726
6
ბოჭორიშვილი ბაგრატი
18701075267
ელისო ბოჭორიშვილი
551083586
7
გობრონიძე ლიზი
33850002521
სოფოკო კუტუბიძე
551124231
8
ეპიტაშვილი გიორგი
01611104184
ნატო ეპიტაშვილი
555588063
9
კალანდია დიმიტრი
62602021024
ნონა თურქია
591238514
10
მარტიროსიანი ანა
01011097223
ჟანა მოროშკინა
593503121
11
ბაჩაბელი ანა
01911099277
12
მინდიკაური ხატია
01901106181
ნინო ჩალათაშვილი
597107966
13
მუნჯიშვილი გიორგი
01027066373
ნინო მუნჯიშვილი
558546698
14
ნიქაბაძე თამარი
01201108331
მარიკა თაბიკაშვილი
599429035
15
შათირიშვილი გიორგი
624020163554
ნინო ჯიქია
599692519 599013769
16
შონია ნინი
62109010569
ნინო სამუშია
599508197
17
ჩხეიძე ირაკლი
01211107608
ალექსანდრა ჭიჭინაძე
599652077,577053004
18
ჭანკვეტაძე ლუკა
01111112752
ნათია ჯიშკარიანი
571553032
19
ხაჩატუროვი თორნიკე
01911110534
მაია ხაჩატუროვი
555169467
20
ხაჩიძე ლუკა
62102015739
ირმა ხაჩიძე
551155308
21
ხიზანიშვილი გიორგი
45450001091
თიკო ხიზანიშვილი
557778071

22
ცეცხლაძე საბა
61404076625
ინგა(დეიდა)
577261726
23
გოგატიშვილი  მარიამი

24
ბერაძე მერი
25
ჭონაშვილი გიორგი38901051128
შორენა რეხვიაშვილი
599464519

2. კლასის დახასიათება
სსიპ ქალაქ თბილისის #108 საჯარო სკოლის 7  კლასში  ირიცხება 25 ბავშვი. 15  გოგონა და 10 ვაჟი.
   სოციალურად დაუცველის სტატუსი მინიჭებული აქვს    მოსწავლეს.
   დევნილის სტატუსით სარგებლობს 3 მოსწავლე.
ს.ს.მ. მოსწავლის სტატუსით სარგებლობს 1 მოსწავლე.








3. 2017-2018 სასწ.წლის მიმართულებები
2017-2018სასწ. წელს კლასი იმუშავებს შემდეგი მიმართულებებით:
·         სწავლა-სწავლების ხარისხის ამაღლება
·         მოსწავლეთა ფიზიკური და გონებრივი განვითარებისთვის სრულყოფილი და უსაფრთხო გარემოს შექმნა.
·         სამოქალაქო აქტივობისა და საზოგადოებრივი პასუხისმგებლობის (სამართლიანობა, ტოლერანტობა, ჯანსაღი ცხოვრების წესი) ჩამოყალიბება.














4.     საორგანიზაციო საკითხები
განასახორციელებელი აქტივობები
მიზანი
შესრულების დრო
შენიშვნა
საორგანიზაციო საკითხები:
) მოსწავლეთა მონაცემთა ბაზის დაზუსტება.
) მოსწავლეებისთვის სახელმძღვანელოების გადაცემა.
) მოსწავლეთა პირადი საქმეების მოწესრიგება.
) მოსწავლეებისთვის საკლასო ოთახის მოწყობა და მათთვის სასიამოვნო გარემოს შექმნა.
სასწავლო პროცესისთვის მზადება
სექტემბერი
მშობელთა საერთო კრება.(განსახორცილებელი საკითხები).
) სკოლის შინაგანაწესის გაცნობა.
) მშობლებისთვის სასკოლო სასწავლო გეგმის გაცნობა.ესგ-ში შესული ცვლილებების გაცნობა.
) მოსწავლეთა ნამუშევრებისა და მიღწევევბის გაცნობა.
)მშობელთა ჩართვა მოსწავლეთა სასკოლო ცხოვრებაში.
მშობელთა ჩართვა სასწავლო პროცესში.
წელიწადში 3-ჯერ ან 4-ჯერ
მოსწავლეთა აქტიური ჩართვა სასკოლო და საკლასო ღონისძიებებში: ) კონკურსებში მონაწილეობა:
)კედლის გაზეთის გამოშვება;
) საკლასო ღონისძიებების მოწყობა(საახალწლო, სარვამარტო და ..)
მოსწავლეთა თვალსაწიერის გაფაროთოება, მოსწავლეთა შემოქმედებითი უნარების გამოვლენა/განვითარების ხელშეწყობა.
სასწავლო წლის განმავლობაში
სადამრიგებლო კლასის საათების ჩატარება
მოსწავლეებში ჯანსაღი, ეროვნული და ზოგადსაკაცობრიო ღირებულებების ჩამოყალიბება.
სასწავლო წლის განმავლობაში

5.კლასის საათი.

#
თემები
მიზანი
შენიშვნა
1
რატომ დავდივართ სკოლაში? ურთიერთობის განმტკიცება, ერთმანეთის მიმართ მზრუნვეი დამოკიდებულების ჩამოყალიბება. თანამშრომლობის მნიშვნელობა, ცნებისთანაკლასელი მნიშვნელობის წვდომა და გააზრება.


პიროვნული და მორალური განვითარება
2
კლასში ქცევის წესების შემუშავება. მათ დაცვის აუცილებლობის გააზრება. კლასის დევიზის შემუშავება/შერჩევა მასწავლებლის მიერ შეთავაზებულებიდან.
პიროვნული და მორალური განვითარება
3
გარემოს სისუფთავეზე ზრუნვაკლასის, ეზოს, ქუჩის სისუფთავეზე ზრუნვა.
გარემოსდაცვითი კულტურის განვითარება
4
ჯანსაღი ცხოვრების წესი-სხეულის სისუფთავეზე ზრუნვა, პირადი ჰიგიენის დაცვა და მისი დაცვის აუცილებლობა. დღის რეჟიმის შემუშავება, ფიზიკური ვარჯიში, როგორც ჯანსაღი ცხოვრების წესის შემადგენელი ნაწილი.
გარემოსდაცვითი კულტურისა  და ცხოვრების ჯანსაღი წესის კულტურის განვითარება
5
 მავნე ჩვევების საფრთხე შინ და გარეთ, საყოფაცხოვრებო ტექნიკის დაუკითხავად გამოყენება, შესვენების დროს სირბილი. ტრანსპორტით სარგებლობის წესების ცოდნა.
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერებიის თვალაწაიერის გაფართოება
6
ქვეყნის ტრადიციები. მათი დაცვა/არ დაცვა. დღესასწაულები,  მათი აღნიშვნის ტრადიციები.
ქვეყნის ინტერესების, ტრადიციებისა და ღირებულებების მიმართ საკუთარი პასუხისმგებლობის გააზრება.
7




მეშვიდეკლასელთა პასუხისმგებლობა;ვალდებულებები სწავლაში,სახლში,მეგობრებთან ურთიერთობაში.რა გვეხმარება,რა გვიშლის ხელს ვალდებულებების შესრულებაში,რას ნიშნავს სიზარმაცე?როგორ ჩნდება სიზარმაცე?სიზარმაცის დაძლევა


მეგობრობის , ტოლერანტობის უნარის ჩამოყალიბება,განვითარება.






8
განხორციელებული ღონისძიებების განხილვა,მიღებული შთაბეჭდილებების განხილვა-ანალიზი










6.  წლის მანძილზე განსახორციელებელი აქტივობები.

ა)  ინტეგრირებული გაკვეთილი მუსიკა ხელოვნება და ქართული ენა, თემაზე ,,თბილისობა,,
ბ) გასვლითი ღონისძიება ,,ძველი თბილისის,, დათვალიერება, თბილისობის დღესასწაულთან დაკავშირებით.
გ) საახალწლო ღონისძიება
დ) დედის დღისადმი მიძღვნილი საკლასო ღონისძიება
ე) შემოქმედებითი ექსკურსია ხელოვნების მუზეუმში
ვ) დედაენის დღესთან დაკავშირებით ექსკურსია დედაენის ძეგლთან
ზ) მოსწავლეთა აქტიური ჩართვა სასკოლო და საკლასო ღონისძიებებში:
)  კონკურსებში მონაწილეობა   
კედლის გაზეთის გამოშვება ;
სპორტულ ღონისძიებებში მონაწილეობისმიღება;
თ) ექსკურსია საქართველოს ისტორიულ-კულტურულ მემკვიდრეობის უკეთ გასაცნობად.


7.მშობელთა კრებები
#
მიზანი
დრო
1
სასწავლო წლის დაწყებასთან ერთად ახალი სასკოლო სასწავლო გეგმის და  ესგ-თი გათვალისწინებული ცვლილებების გაცნობა. მოსწავლეებისთვის  სახელმძღვანელოების გადაცემა.
სექტემბერი
2
მოსწვალეთა მიღწევებისა და პრობლემების გაცნობა, მათი გადაჭრის გზების შეთავაზება. კლასის, როგორც მთლიანი სოციუმის მიღწევების გაცნობა.
პირველი სემეტრის ბოლოს
3
მოსწვალეთა მიღწევებისა და პრობლემების გაცნობა, მათი გადაჭრის გზების შეთავაზება. კლასის, როგორც მთლიანი სოციუმის მიღწევების გაცნობა.
მეორე სემესტრი
4
სასწავლო წლის შეჯამება.
სასწავლო წლის ბოლო
5
მოსწავლეთა დაგვიანების, გაცდენების შესახებ მშობელტა ინფორმირება.
წლის განმავლობაში



Комментариев нет:

Отправить комментарий