სსიპ ქალაქ თბილისის
#108 საჯარო სკოლა
7 დ კლასის სადამრიგებლო პროგრამა
პედაგოგი: ნანა
ვეშაპიძე
2017-2018 სასწ.წ.
ს ა რ ჩ ე ვ ი
1.
მოსწავლეთა
სია
2.
კლასის
დახასიათება
3.
2017-2018 წლის ძირითადი მიმართულებები
4.
საორგანიზაციო საკითხები
5.
კლასის საათის თემატიკა
6.
წლის მანძილზე განსახორციელებელი აქტივობები
7.
მშობელთა კრებები
1. კლასის სია.
#
|
მოსწავლეთა სია
|
მშობლის სახელი და გვარი
|
მისამართი
|
1
|
აბრამიანი ნათია
10601072168
|
იზა სააკიანი
592059902
|
|
2
|
აბუთიძე ლუკა
01501110000
|
თეონა დვალი
555930096
|
|
2
|
ადუაშვილი მანანა
01811103701
|
ნათია ადუაშვილო
595070377
|
|
4
|
ბაგაშვილი გიორგი
01311110821
|
ქეთი ბაგაშვილი
557731023
|
|
5
|
ამაღლობელი სანდრო
01711108107
|
ინგა ამაღლობელი
577261726
|
|
6
|
ბოჭორიშვილი ბაგრატი
18701075267
|
ელისო ბოჭორიშვილი
551083586
|
|
7
|
გობრონიძე ლიზი
33850002521
|
სოფოკო კუტუბიძე
551124231
|
|
8
|
ეპიტაშვილი გიორგი
01611104184
|
ნატო ეპიტაშვილი
555588063
|
|
9
|
კალანდია დიმიტრი
62602021024
|
ნონა თურქია
591238514
|
|
10
|
მარტიროსიანი ანა
01011097223
|
ჟანა მოროშკინა
593503121
|
|
11
|
ბაჩაბელი ანა
01911099277
|
||
12
|
მინდიკაური ხატია
01901106181
|
ნინო ჩალათაშვილი
597107966
|
|
13
|
მუნჯიშვილი გიორგი
01027066373
|
ნინო მუნჯიშვილი
558546698
|
|
14
|
ნიქაბაძე თამარი
01201108331
|
მარიკა თაბიკაშვილი
599429035
|
|
15
|
შათირიშვილი გიორგი
624020163554
|
ნინო ჯიქია
599692519 599013769
|
|
16
|
შონია ნინი
62109010569
|
ნინო სამუშია
599508197
|
|
17
|
ჩხეიძე ირაკლი
01211107608
|
ალექსანდრა ჭიჭინაძე
599652077,577053004
|
|
18
|
ჭანკვეტაძე ლუკა
01111112752
|
ნათია ჯიშკარიანი
571553032
|
|
19
|
ხაჩატუროვი თორნიკე
01911110534
|
მაია ხაჩატუროვი
555169467
|
|
20
|
ხაჩიძე ლუკა
62102015739
|
ირმა ხაჩიძე
551155308
|
|
21
|
ხიზანიშვილი გიორგი
45450001091
|
თიკო ხიზანიშვილი
557778071
|
|
22
|
ცეცხლაძე საბა
61404076625
|
ინგა(დეიდა)
577261726
|
|
23
|
გოგატიშვილი
მარიამი
|
||
24
|
ბერაძე მერი
|
||
25
|
ჭონაშვილი გიორგი38901051128
|
შორენა რეხვიაშვილი
599464519
|
2. კლასის დახასიათება
სსიპ ქალაქ თბილისის #108 საჯარო სკოლის 7 დ კლასში ირიცხება 25
ბავშვი.
15
გოგონა
და 10 ვაჟი.
სოციალურად დაუცველის სტატუსი მინიჭებული აქვს მოსწავლეს.
დევნილის სტატუსით სარგებლობს 3 მოსწავლე.
ს.ს.მ. მოსწავლის სტატუსით სარგებლობს 1 მოსწავლე.
3. 2017-2018 სასწ.წლის მიმართულებები
2017-2018სასწ. წელს კლასი იმუშავებს შემდეგი მიმართულებებით:
·
სწავლა-სწავლების ხარისხის ამაღლება
·
მოსწავლეთა ფიზიკური და გონებრივი განვითარებისთვის სრულყოფილი და უსაფრთხო გარემოს შექმნა.
·
სამოქალაქო აქტივობისა და საზოგადოებრივი პასუხისმგებლობის (სამართლიანობა, ტოლერანტობა, ჯანსაღი ცხოვრების წესი) ჩამოყალიბება.
4.
საორგანიზაციო საკითხები
განასახორციელებელი აქტივობები
|
მიზანი
|
შესრულების დრო
|
შენიშვნა
|
საორგანიზაციო საკითხები:
ა) მოსწავლეთა მონაცემთა ბაზის დაზუსტება.
ბ) მოსწავლეებისთვის სახელმძღვანელოების გადაცემა.
გ) მოსწავლეთა პირადი საქმეების მოწესრიგება.
დ) მოსწავლეებისთვის საკლასო ოთახის მოწყობა და მათთვის სასიამოვნო გარემოს შექმნა.
|
სასწავლო პროცესისთვის მზადება
|
სექტემბერი
|
|
მშობელთა საერთო კრება.(განსახორცილებელი საკითხები).
ა) სკოლის შინაგანაწესის გაცნობა.
ბ) მშობლებისთვის სასკოლო სასწავლო გეგმის გაცნობა.ესგ-ში შესული ცვლილებების გაცნობა.
გ) მოსწავლეთა ნამუშევრებისა და მიღწევევბის გაცნობა.
დ)მშობელთა ჩართვა მოსწავლეთა სასკოლო ცხოვრებაში.
|
მშობელთა ჩართვა სასწავლო პროცესში.
|
წელიწადში 3-ჯერ ან 4-ჯერ
|
|
მოსწავლეთა აქტიური ჩართვა სასკოლო და საკლასო ღონისძიებებში: ა) კონკურსებში მონაწილეობა:
ბ )კედლის
გაზეთის
გამოშვება;
გ) საკლასო ღონისძიებების მოწყობა(საახალწლო, სარვამარტო და ა.შ.)
|
მოსწავლეთა თვალსაწიერის გაფაროთოება, მოსწავლეთა შემოქმედებითი უნარების გამოვლენა/განვითარების ხელშეწყობა.
|
სასწავლო წლის განმავლობაში
|
|
სადამრიგებლო კლასის საათების ჩატარება
|
მოსწავლეებში ჯანსაღი, ეროვნული და ზოგადსაკაცობრიო ღირებულებების ჩამოყალიბება.
|
სასწავლო წლის განმავლობაში
|
5.კლასის საათი.
#
|
თემები
|
მიზანი
|
შენიშვნა
|
1
|
რატომ დავდივართ სკოლაში? ურთიერთობის განმტკიცება, ერთმანეთის მიმართ მზრუნვეი დამოკიდებულების ჩამოყალიბება. თანამშრომლობის მნიშვნელობა, ცნების „თანაკლასელი“ მნიშვნელობის წვდომა და გააზრება.
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
|
2
|
კლასში ქცევის წესების შემუშავება. მათ დაცვის აუცილებლობის გააზრება. კლასის დევიზის შემუშავება/შერჩევა მასწავლებლის მიერ შეთავაზებულებიდან.
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
|
3
|
გარემოს სისუფთავეზე ზრუნვა. კლასის, ეზოს, ქუჩის სისუფთავეზე ზრუნვა.
|
გარემოსდაცვითი კულტურის განვითარება
|
|
4
|
ჯანსაღი ცხოვრების წესი-სხეულის სისუფთავეზე ზრუნვა, პირადი ჰიგიენის დაცვა და მისი დაცვის აუცილებლობა. დღის რეჟიმის შემუშავება, ფიზიკური ვარჯიში, როგორც ჯანსაღი ცხოვრების წესის შემადგენელი ნაწილი.
|
გარემოსდაცვითი კულტურისა და ცხოვრების ჯანსაღი წესის კულტურის განვითარება
|
|
5
|
მავნე ჩვევების საფრთხე შინ და გარეთ, საყოფაცხოვრებო ტექნიკის დაუკითხავად გამოყენება, შესვენების დროს სირბილი. ტრანსპორტით სარგებლობის წესების ცოდნა.
|
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერებიის თვალაწაიერის გაფართოება
|
|
6
|
ქვეყნის ტრადიციები. მათი დაცვა/არ დაცვა. დღესასწაულები, მათი აღნიშვნის ტრადიციები.
|
ქვეყნის
ინტერესების, ტრადიციებისა და ღირებულებების მიმართ საკუთარი პასუხისმგებლობის გააზრება.
|
|
7
|
მეშვიდეკლასელთა პასუხისმგებლობა;ვალდებულებები სწავლაში,სახლში,მეგობრებთან
ურთიერთობაში.რა გვეხმარება,რა გვიშლის ხელს ვალდებულებების შესრულებაში,რას ნიშნავს
სიზარმაცე?როგორ ჩნდება სიზარმაცე?სიზარმაცის დაძლევა
|
მეგობრობის
, ტოლერანტობის უნარის ჩამოყალიბება,განვითარება.
|
|
8
|
განხორციელებული
ღონისძიებების განხილვა,მიღებული შთაბეჭდილებების განხილვა-ანალიზი
|
6. წლის მანძილზე განსახორციელებელი აქტივობები.
ა) ინტეგრირებული გაკვეთილი მუსიკა ხელოვნება და ქართული ენა, თემაზე ,,თბილისობა,,
ბ) გასვლითი ღონისძიება ,,ძველი თბილისის,, დათვალიერება,
თბილისობის დღესასწაულთან დაკავშირებით.
გ) საახალწლო ღონისძიება
დ) დედის დღისადმი მიძღვნილი საკლასო ღონისძიება
ე) შემოქმედებითი ექსკურსია ხელოვნების მუზეუმში
ვ) დედაენის დღესთან დაკავშირებით ექსკურსია დედაენის
ძეგლთან
ზ) მოსწავლეთა აქტიური ჩართვა სასკოლო და საკლასო ღონისძიებებში:
ა) კონკურსებში მონაწილეობა
ბ) კედლის გაზეთის გამოშვება ;
გ) სპორტულ ღონისძიებებში მონაწილეობისმიღება;
თ) ექსკურსია საქართველოს ისტორიულ-კულტურულ მემკვიდრეობის
უკეთ გასაცნობად.
7.მშობელთა კრებები
#
|
მიზანი
|
დრო
|
1
|
სასწავლო
წლის
დაწყებასთან ერთად
ახალი
სასკოლო
სასწავლო
გეგმის
და ესგ-თი გათვალისწინებული ცვლილებების გაცნობა. მოსწავლეებისთვის სახელმძღვანელოების გადაცემა.
|
სექტემბერი
|
2
|
მოსწვალეთა მიღწევებისა და პრობლემების გაცნობა, მათი გადაჭრის გზების შეთავაზება. კლასის, როგორც მთლიანი სოციუმის მიღწევების გაცნობა.
|
პირველი
სემესტრის ბოლოს
|
3
|
მოსწვალეთა მიღწევებისა და პრობლემების გაცნობა, მათი გადაჭრის გზების შეთავაზება. კლასის, როგორც მთლიანი სოციუმის მიღწევების გაცნობა.
|
მეორე
სემესტრი
|
4
|
სასწავლო
წლის
შეჯამება.
|
სასწავლო
წლის
ბოლო
|
5
|
მოსწავლეთა დაგვიანების, გაცდენების შესახებ მშობელტა
ინფორმირება.
|
წლის განმავლობაში
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий